سه شنبه, آبان 20, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home حقوقی

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

20 اردیبهشت 1402
419 4
0
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند
586
SHARES
3.3k
VIEWS
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

ممکن است علاقه مند باشید

رونمایی کتاب جوانان و شاهنامه فردوسی

عذرخواهی سازندگان سووشون از قوم لر

توضیحات موسسه سینما شهر درباره مصوبه اخیر شورای صنفی نمایش

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

Previous Post

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

Next Post

عملکرد مناسب بیمه تجارت نو در حوزه صدور بیمه نامه حمل و نقل (+فیلم)

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

رونمایی کتاب جوانان و شاهنامه فردوسی
حقوقی

رونمایی کتاب جوانان و شاهنامه فردوسی

by hadigorji
2 مهر 1404
عذرخواهی سازندگان سووشون از قوم لر
حقوقی

عذرخواهی سازندگان سووشون از قوم لر

by hadigorji
14 شهریور 1404
توضیحات موسسه سینما شهر درباره مصوبه اخیر شورای صنفی نمایش
حقوقی

توضیحات موسسه سینما شهر درباره مصوبه اخیر شورای صنفی نمایش

by hadigorji
25 تیر 1404
«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
حقوقی

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

by hadigorji
28 اردیبهشت 1404
کتاب «یاران مختار» منتشر شد
حقوقی

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

by hadigorji
21 اردیبهشت 1404
Next Post
عملکرد مناسب بیمه تجارت نو در حوزه صدور بیمه نامه حمل و نقل (+فیلم)

عملکرد مناسب بیمه تجارت نو در حوزه صدور بیمه نامه حمل و نقل (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

جشنواره ملی تراز؛ برترین‌های صنعت ساختمان و صنایع وابسته

جشنواره ملی تراز؛ برترین‌های صنعت ساختمان و صنایع وابسته

7 تیر 1402
بی‌توجهی به اقتصاد گردشگری در سال‌های اخیر

بی‌توجهی به اقتصاد گردشگری در سال‌های اخیر

25 بهمن 1400

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها
سایر اخبار ویژه

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

19 آبان 1404
چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟
سایر اخبار ویژه

چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟

18 آبان 1404
تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
اجتماعی

تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران

10 آبان 1404
شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد
اجتماعی

شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

7 آبان 1404
نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید
اجتماعی

نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید

6 آبان 1404
خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی
ورزشی

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

6 آبان 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها
  • چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟
  • تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
  • شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

خبرهای محبوب

  • برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها
  • چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟
  • تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
  • شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?