سه شنبه, آذر 25, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر اخبار ویژه

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

20 اردیبهشت 1402
418 4
0
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر
585
SHARES
3.2k
VIEWS

به گزارش خبری راوی خبر به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

ممکن است علاقه مند باشید

فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی

گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

Tags: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی
Previous Post

رکورد تولید واحد بریکت سازی (+فیلم)

Next Post

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی
سیاسی

فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی

by hadigorji
24 آذر 1404
گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟
اقتصادی

گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟

by hadigorji
24 آذر 1404
اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت
فرهنگی و هنری

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت

by hadigorji
20 آذر 1404
«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»
فرهنگی و هنری

«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»

by hadigorji
20 آذر 1404
راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

by hadigorji
14 آذر 1404
Next Post
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

یک مدرس گردشگری: رویای صنعت گردشگری در چین محقق شد

یک مدرس گردشگری: رویای صنعت گردشگری در چین محقق شد

22 دی 1401
شروع خوب اقتصاد چین باعث افزایش اطمینان از بهبود اقتصاد جهان می شود

شروع خوب اقتصاد چین باعث افزایش اطمینان از بهبود اقتصاد جهان می شود

1 اردیبهشت 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

اخبار پرطرفدار

انرژی خورشیدی با مرد جوان صنعت خورشیدی
اقتصادی

انرژی خورشیدی با مرد جوان صنعت خورشیدی

25 آذر 1404
فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی
سیاسی

فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی

24 آذر 1404
گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟
اقتصادی

گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟

24 آذر 1404
پایان یک تجربه هنری مشترک؛ نمایشگاه گروهی آبرنگ «آذرنقش» به کار خود پایان داد
فرهنگی و هنری

پایان یک تجربه هنری مشترک؛ نمایشگاه گروهی آبرنگ «آذرنقش» به کار خود پایان داد

24 آذر 1404
از نشست فرهنگی تا پرونده قضایی؛ ماجرای عجیب دستگیری بازیگران چه بود؟
فرهنگی و هنری

از نشست فرهنگی تا پرونده قضایی؛ ماجرای عجیب دستگیری بازیگران چه بود؟

24 آذر 1404
«آن‌دیگری» و بازگشت اعتماد مخاطب به سینمای اجتماعی ایران
فرهنگی و هنری

«آن‌دیگری» و بازگشت اعتماد مخاطب به سینمای اجتماعی ایران

23 آذر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

خبرهای اخیر

  • انرژی خورشیدی با مرد جوان صنعت خورشیدی
  • فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی
  • گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟
  • پایان یک تجربه هنری مشترک؛ نمایشگاه گروهی آبرنگ «آذرنقش» به کار خود پایان داد

خبرهای محبوب

  • انرژی خورشیدی با مرد جوان صنعت خورشیدی
  • فساد ساختاری در ایران؛ افسانه یا واقعیت؟ پاسخ به ادعاهای جنجالی
  • گرانی عجیب آجیل؛ آیا جشن یلدا امسال کم‌رونق می‌شود؟
  • پایان یک تجربه هنری مشترک؛ نمایشگاه گروهی آبرنگ «آذرنقش» به کار خود پایان داد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?