چهارشنبه, دی 3, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home اخبار ویژه

درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

9 مهر 1402
418 4
0
درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار
585
SHARES
3.2k
VIEWS

ارایه خدمات درمانی ویژه به مشتریان فرین، زرین و سیمین نشان می دهد که بانک پاسارگاد نگاه ویژه ای به مشتریان وفادار خود دارد.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، یکی از مهترین چالش‌هایی که گریبانگیر مردم شده، دارو و درمان است و، چون هزینه‌های درمانی عدد بسیار بالایی می‌شود، بسیاری از مردم از عهده پرداخت هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از خدمات درمانی از سبد خانوار‌ها پر کشیده و استفاده نکردن از دارو و درمان، سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

ممکن است علاقه مند باشید

تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود

دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند

پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده

بی توجهی بیمه‌ها به درمان

در شرایطی که بیمه‌ها انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه خودرو، حوادث و… را متعهد می‌شوند و قرارداد‌های گسترده‌ای در این زمینه‌ها می‌بندند، شاهد هستیم از زیر بار قرارداد‌های بیمه‌ای شانه خالی می‌کنند و بستن یک قرارداد درمانی برای شرکت‌های بیمه‌ای با موانع بسیاری رو به رو می‌شود. مقایسه مبلغ حق بیمه با هزینه‌های درمانی نشان می‌دهد که بیمه‌های درمانی به هیچ عنوان توجیه ندارد و چنانچه بیمه‌ها به سوی درمان بروند، با زیان جدی رو به رو خواهند شد.

جذابیت درمان

شرایط نامناسب درمان کنونی نشان می‌دهد که هر دستگاه، سازمان یا نهادی که بخواهد بخشی از هزینه‌های درمانی را متقبل شود، با استقبال قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو می‌شوند. البته وزارتخانه ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در قالب بیمه‌های گروهی درمان، خدمات ویژه‌ای برای کارکنان خود قایل می‌شوند که تا حدودی توجیه پذیر است، اما توجه به سلامت و درمان افرادی که ارتباط مستقیم شغلی با دستگاه اداری ندارند، نه تنها جالب توجه بلکه تعجب آور و حتی شوکه کننده است.

رتبه بندی مشتریان

اداراتی همچون بانکها، به دلیل میزان مراجعه کنندگان، با دیگر بخش‌ها متفاوت هستند. مراجعه افراد به بسیاری از دستگاه‌ها محدود است و ارتباط زیادی برقرار نمی‌شود، اما برخی دستگاه‌های دیگر همچون بانکها، مراجعه کنندگان بسیاری دارند. مشتریان بانک دایم در حالی دریافت خدمات به روش‌های مراجعه حضوری یا فضای مجازی هستند که البته این افراد نیز دسته بندی می‌شوند. اینکه افراد خدمات معمول را یک بانک انجام دهند، اما سپرده گذاری یا برخی خدمات دیگر که به نفع بانک تمام می‌شود را در بانک دیگری فعال کنند، باعث می‌شود مشتریان از نظر بانک دسته بندی شوند.

پاداش وفاداری

یکی از بانک‌هایی که برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای قایل است، بانک پاسارگاد است. این بانک مشتریان را بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین تقسیم کرده است. پاسارگاد برای مشتریان خود باشگاهی راه اندازی کرده و بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، نگاه ویژه‌ای به هرکدام از آن‌ها دارد. نگاه بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار خود، تابع ارتباطی است که با بانک برقرار می‌کنند که برای آن‌ها پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد و این ارتباط هرچه مفیدتر باشد، پاداش‌های بهتری شامل حال مشتریان می‌شود.

پاداش سلامت نسیم

اما بانک پاسارگاد در اقدامی که تاکنون سابقه نداشته، برای مشتریان وفادار خود، خدمات درمانی مناسبی درنظر گرفته که درخور توجه است به نوعی که بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم را برای اعضا فراهم کرده است. بانک پاسارگاد امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%، ۲۰%، ۱۵%) را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌۱۴۰۳ فراهم کرده است. شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات گسترده سلامت

از آنجا که خدمات درمانی بسیار مهم است، بانک پاسارگاد خدماتی را در نظر گرفته که بسیار گسترده است. خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه از جمله خدمات قابل ارائه به اعضای باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت است. مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

Tags: بانک پاسارگادزرینسیمینفرینکورش شرفشاهیمشتریان وفادار
Previous Post

بانک دی در مسیر قانونمداری

Next Post

عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود
اخبار ویژه

تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود

by hadigorji
3 دی 1404
دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند
اقتصادی

دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند

by hadigorji
3 دی 1404
پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده
اخبار ویژه

پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده

by hadigorji
2 دی 1404
راه‌حل بحران اقتصادی؛ فناوری‌های دیجیتال از زبان پاک‌باخته‌گان زنجانی
اقتصادی

راه‌حل بحران اقتصادی؛ فناوری‌های دیجیتال از زبان پاک‌باخته‌گان زنجانی

by hadigorji
1 دی 1404
فعالیت‌های مالی علی حسنی و خطرات حقوقی برای بلاگرها و اینفلوئنسرها
اخبار ویژه

فعالیت‌های مالی علی حسنی و خطرات حقوقی برای بلاگرها و اینفلوئنسرها

by hadigorji
1 دی 1404
Next Post
عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

آمارهای نویدبخش درباره ثبات اقتصادی چین؛ کارشناسان چه می‌گویند؟

آمارهای نویدبخش درباره ثبات اقتصادی چین؛ کارشناسان چه می‌گویند؟

25 اسفند 1401
در آستانه اربعین حسینی راه اندازی شد رواق اپلیکیشنی کاربردی برای اربعینی ها

در آستانه اربعین حسینی راه اندازی شد رواق اپلیکیشنی کاربردی برای اربعینی ها

20 شهریور 1401

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اخبار ویژه
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

حمایت واقعی از تولید یا شعار؟ جزئیات خدمات ویژه بهساز صنعت صبا
اقتصادی

حمایت واقعی از تولید یا شعار؟ جزئیات خدمات ویژه بهساز صنعت صبا

3 دی 1404
تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود
اخبار ویژه

تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود

3 دی 1404
دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند
اقتصادی

دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند

3 دی 1404
پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده
اخبار ویژه

پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده

2 دی 1404
راه‌حل بحران اقتصادی؛ فناوری‌های دیجیتال از زبان پاک‌باخته‌گان زنجانی
اقتصادی

راه‌حل بحران اقتصادی؛ فناوری‌های دیجیتال از زبان پاک‌باخته‌گان زنجانی

1 دی 1404
نهضت مدرسه‌سازی روی کاغذ؟ خیرین از عدم همکاری مسئولان می‌گویند
فرهنگی و هنری

نهضت مدرسه‌سازی روی کاغذ؟ خیرین از عدم همکاری مسئولان می‌گویند

1 دی 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اخبار ویژه
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • حمایت واقعی از تولید یا شعار؟ جزئیات خدمات ویژه بهساز صنعت صبا
  • تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود
  • دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند
  • پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده

خبرهای محبوب

  • حمایت واقعی از تولید یا شعار؟ جزئیات خدمات ویژه بهساز صنعت صبا
  • تقدیر دبیرکل انجمن مدیران ماندگار از ایران‌فان؛ فرهنگ‌سازی از کودکی آغاز می‌شود
  • دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: توقف پروژه‌ها و استخدام‌ها، بحران را تشدید می‌کند
  • پیش‌بینی جنگ بر اساس گفته «فرد اهل دل»؛ پرسش‌ها از عقلانیت در اظهارات یک نماینده

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?