جمعه, آذر 21, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر اخبار ویژه

درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

9 مهر 1402
418 4
0
درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار
585
SHARES
3.2k
VIEWS

ارایه خدمات درمانی ویژه به مشتریان فرین، زرین و سیمین نشان می دهد که بانک پاسارگاد نگاه ویژه ای به مشتریان وفادار خود دارد.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، یکی از مهترین چالش‌هایی که گریبانگیر مردم شده، دارو و درمان است و، چون هزینه‌های درمانی عدد بسیار بالایی می‌شود، بسیاری از مردم از عهده پرداخت هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از خدمات درمانی از سبد خانوار‌ها پر کشیده و استفاده نکردن از دارو و درمان، سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

ممکن است علاقه مند باشید

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت

«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

بی توجهی بیمه‌ها به درمان

در شرایطی که بیمه‌ها انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه خودرو، حوادث و… را متعهد می‌شوند و قرارداد‌های گسترده‌ای در این زمینه‌ها می‌بندند، شاهد هستیم از زیر بار قرارداد‌های بیمه‌ای شانه خالی می‌کنند و بستن یک قرارداد درمانی برای شرکت‌های بیمه‌ای با موانع بسیاری رو به رو می‌شود. مقایسه مبلغ حق بیمه با هزینه‌های درمانی نشان می‌دهد که بیمه‌های درمانی به هیچ عنوان توجیه ندارد و چنانچه بیمه‌ها به سوی درمان بروند، با زیان جدی رو به رو خواهند شد.

جذابیت درمان

شرایط نامناسب درمان کنونی نشان می‌دهد که هر دستگاه، سازمان یا نهادی که بخواهد بخشی از هزینه‌های درمانی را متقبل شود، با استقبال قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو می‌شوند. البته وزارتخانه ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در قالب بیمه‌های گروهی درمان، خدمات ویژه‌ای برای کارکنان خود قایل می‌شوند که تا حدودی توجیه پذیر است، اما توجه به سلامت و درمان افرادی که ارتباط مستقیم شغلی با دستگاه اداری ندارند، نه تنها جالب توجه بلکه تعجب آور و حتی شوکه کننده است.

رتبه بندی مشتریان

اداراتی همچون بانکها، به دلیل میزان مراجعه کنندگان، با دیگر بخش‌ها متفاوت هستند. مراجعه افراد به بسیاری از دستگاه‌ها محدود است و ارتباط زیادی برقرار نمی‌شود، اما برخی دستگاه‌های دیگر همچون بانکها، مراجعه کنندگان بسیاری دارند. مشتریان بانک دایم در حالی دریافت خدمات به روش‌های مراجعه حضوری یا فضای مجازی هستند که البته این افراد نیز دسته بندی می‌شوند. اینکه افراد خدمات معمول را یک بانک انجام دهند، اما سپرده گذاری یا برخی خدمات دیگر که به نفع بانک تمام می‌شود را در بانک دیگری فعال کنند، باعث می‌شود مشتریان از نظر بانک دسته بندی شوند.

پاداش وفاداری

یکی از بانک‌هایی که برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای قایل است، بانک پاسارگاد است. این بانک مشتریان را بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین تقسیم کرده است. پاسارگاد برای مشتریان خود باشگاهی راه اندازی کرده و بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، نگاه ویژه‌ای به هرکدام از آن‌ها دارد. نگاه بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار خود، تابع ارتباطی است که با بانک برقرار می‌کنند که برای آن‌ها پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد و این ارتباط هرچه مفیدتر باشد، پاداش‌های بهتری شامل حال مشتریان می‌شود.

پاداش سلامت نسیم

اما بانک پاسارگاد در اقدامی که تاکنون سابقه نداشته، برای مشتریان وفادار خود، خدمات درمانی مناسبی درنظر گرفته که درخور توجه است به نوعی که بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم را برای اعضا فراهم کرده است. بانک پاسارگاد امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%، ۲۰%، ۱۵%) را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌۱۴۰۳ فراهم کرده است. شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات گسترده سلامت

از آنجا که خدمات درمانی بسیار مهم است، بانک پاسارگاد خدماتی را در نظر گرفته که بسیار گسترده است. خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه از جمله خدمات قابل ارائه به اعضای باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت است. مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

Tags: بانک پاسارگادزرینسیمینفرینکورش شرفشاهیمشتریان وفادار
Previous Post

بانک دی در مسیر قانونمداری

Next Post

عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت
فرهنگی و هنری

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت

by hadigorji
20 آذر 1404
«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»
فرهنگی و هنری

«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»

by hadigorji
20 آذر 1404
راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

by hadigorji
14 آذر 1404
لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
فرهنگی و هنری

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

by hadigorji
14 آذر 1404
طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
اقتصادی

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

by hadigorji
11 آذر 1404
Next Post
عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

اکران طرح های فرهنگی به مناسبت “16 آذر روز دانشجو”

اکران طرح های فرهنگی به مناسبت “16 آذر روز دانشجو”

17 آذر 1401
حرکت بانک رفاه بر ریل افتخار آفرینی

حرکت بانک رفاه بر ریل افتخار آفرینی

23 مهر 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

اخبار پرطرفدار

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت
فرهنگی و هنری

اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت

20 آذر 1404
گزارش همایش «کتاب، کوچینگ، آینده»: برترین آثار اهل قلم گیوا معرفی شدند
فرهنگی و هنری

گزارش همایش «کتاب، کوچینگ، آینده»: برترین آثار اهل قلم گیوا معرفی شدند

20 آذر 1404
«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»
فرهنگی و هنری

«شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»

20 آذر 1404
وقتی کامپیوتر بهتر از انسان احساسات را می‌فهمد؛ دنیایی که ترسناک‌تر می‌شود
علم و فناوری

وقتی کامپیوتر بهتر از انسان احساسات را می‌فهمد؛ دنیایی که ترسناک‌تر می‌شود

20 آذر 1404
راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

14 آذر 1404
لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
فرهنگی و هنری

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

14 آذر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

خبرهای اخیر

  • اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت
  • گزارش همایش «کتاب، کوچینگ، آینده»: برترین آثار اهل قلم گیوا معرفی شدند
  • «شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»
  • وقتی کامپیوتر بهتر از انسان احساسات را می‌فهمد؛ دنیایی که ترسناک‌تر می‌شود

خبرهای محبوب

  • اظهارات تازه دبیر جشنواره، پرده از بی‌برنامگی گسترده برداشت
  • گزارش همایش «کتاب، کوچینگ، آینده»: برترین آثار اهل قلم گیوا معرفی شدند
  • «شیراز؛ وزیر در جلسات، غایب در سینما»
  • وقتی کامپیوتر بهتر از انسان احساسات را می‌فهمد؛ دنیایی که ترسناک‌تر می‌شود

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?