چهارشنبه, آذر 12, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home اجتماعی

رای اعتماد شرکت های چندملیتی به بازار مصرف چین

21 فروردین 1402
418 4
0
رای اعتماد شرکت های چندملیتی به بازار مصرف چین
585
SHARES
3.2k
VIEWS

نمایندگان برندهایی که در سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین (CICPE) حضور خواهند داشت، گفتند که مقیاس گسترده بازار مصرف چین، با ارقام اقتصادی پررونق و تعهد دولت چین به گشایش در سطوح بالاتر، همچنان جذابیت بزرگی برای شرکت‌های چندملیتی دارد.

پس از شرکت در اولین دور این نمایشگاه، «تیپستری»، یک شرکت مستقر در نیویورک که دارای برندهای «کوچ»، «کیت اسپید» و «استورات ویتزمن» است، تصمیم گرفت در آوریل 2022 دفتر مرکزی فروشگاه مسافرتی خود در چین را در های کو مرکز استان های نان، مستقر کند.

تا کنون این شرکت 9 فروشگاه معاف از مالیات و چهار فروشگاه خرده فروشی در های نان افتتاح کرده است.

ممکن است علاقه مند باشید

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

توانمندسازی زندانیان با ابتکار عمل کارآفرین موفق

چارلی هو، مدیر ارشد فروشگاه مسافرتی شرکت تیپستری در های نان گفت: «این نمایشگاه پنجره مهمی برای برندهای سطح بالا به منظور تسریع در ورود و گسترش در بازار چین است. نمایشگاه فوق همچنین فرصت‌های جدیدی برای تقویت توسعه بازار جهانی ایجاد کرده است.»

هو افزود که بازار خرده‌فروشی گردشگری های نان دارای پتانسیل عظیم و انعطاف‌پذیری بالایی است و شرکت تیپستری به طرح‌بندی خود در بخش خرده‌فروشی مسافرتی های نان کاملاً اطمینان دارد.»

دیدگاه خوش بینانه شرکت تیپستری از چشم انداز خود در های نان نتیجه تلاش های بی وقفه چین برای پیشبرد گشایش در سطوح بالاتر است.

در سال 2020، چین یک طرح جامع برای تبدیل های نان به یک بندر تجاری آزاد با نفوذ و سطح بالا در سطح جهانی تا اواسط قرن منتشر کرد. از آن زمان، مجموعه ای از سیاست های مطلوب برای حمایت از توسعه بندر تجارت آزاد های نان (FTP)، از جمله تعرفه های صفر و تسهیل دسترسی به بازار و سرمایه گذاری خارجی صادر شده است.

بر اساس گزارش کار دولت استانی، این استان جزیره ای، که قصد دارد تا سال 2025 به یک مرکز گردشگری و مصرف بین المللی و تا سال 2035 به یک مقصد گردشگری و مصرف جهانی موثر تبدیل شود، در تلاش است تا تقاضای مصرف کننده را افزایش دهد و فروش خارج از کشور بدون عوارض گمرکی خود را به بیش از 80 میلیارد یوان (معادل حدود 11.6 میلیارد دلار آمریکا) در سال 2023 برساند.

توسعه شدید، همراه با بهینه سازی مداوم محیط کسب و کار در استان، بسیاری از شرکت های چندملیتی مانند تیپستری را جذب و تشویق کرده است تا گام های بلندی در های نان بردارند.

هو گفت: «ما قصد داریم در سه سال آینده بیش از 10 فروشگاه جدید خرده‌فروشی و معاف از مالیات افتتاح کنیم.»

«کاپال آپی»، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه مواد غذایی و نوشیدنی در اندونزی، امسال اولین حضور خود را در نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین خواهد داشت.

به گفته «ایندرا بودیجونو»، نماینده شرکت کاپال آپی، ساخت بندر تجارت آزاد های نان فرصتی نادر برای این شرکت به منظور گسترش تجارت خود در چین و آسیا اقیانوسیه در آینده فراهم می کند.

بودیجونو گفت که نسبت به همکاری های آتی بین کاپال آپی و مقامات محلی های نان در بسیاری از زمینه ها، از جمله ساخت کارخانه قهوه در این استان بسیار خوش بین است.

بیش از 3300 برند از 65 کشور و منطقه در سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین که قرار است روز دوشنبه افتتاح شود، شرکت خواهند کرد. مساحت نمایشگاه نسبت به دوره قبلی 20 درصد افزایش یافته و به 120 هزار متر مربع و بخش نمایشگاه بین المللی به 80 هزار متر مربع خواهد رسید.

ایتالیا، کشور افتخاری، با 147 برند در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت که مساحت کل نمایشگاهی در حدود 1775 متر مربع را پوشش می دهد.

«آلتاگاما»، یک بنیاد ایتالیایی برندهای لوکس، امسال 75 عضو خود از جمله خودروسازان «مازراتی» و «لامبورگینی» و شرکت معروف قهوه «ایلی کافه» را به نمایشگاه آورده است

استفانی لازارونی، مدیر کل آلتاگاما گفت: «نمایشگاه هاینان واقعاً یک فرصت بزرگ برای برندهای ما است و ما واقعاً می خواهیم از این مناسبت برای نشان دادن زیبایی شگفت انگیز برندهای خود استفاده کنیم.»

بنا به اعلام آلتاگاما، پایگاه مصرف کنندگان لوکس چین در حال رشد است و تا سال 2030 مقیاس آن از اروپا و ایالات متحده فراتر می رود و به بزرگترین بازار مصرف کالای لوکس جهان تبدیل می شود.

داده‌های آلتاگاما نشان می‌دهد که 33 درصد از محصولات لوکس برندهای عضو این مجموعه، توسط شهروندان چینی خریداری شده است که در سال 2019 به خارج از کشور سفر کرده‌اند. در طول همه‌گیری کرونا، در حالی که بازار جهانی کالاهای لوکس افت کرده بود، سهم سرزمین اصلی چین تقریباً دو برابر شد، زیرا مصرف‌کنندگان چینی به طور فزاینده‌ای در داخل کشور خرید می‌کردند.

لازارونی گفت: «رشدی که در چین دیدیم فرصتی منحصر به فرد است که تاکنون در کشورهای دیگر شاهد آن نبوده‌ایم.»

وی افزود: «برای برندهای ما بسیار مهم است که روابط قوی‌تری با چین شروع کنند.»

Previous Post

احیای پرجنب و جوش مناطق روستایی چین پشت عروسی دل انگیز قوم تاجیک

Next Post

اهم اقدامات انجام شده شرکت معدن فراور امداد

مدیر خبر

مدیر خبر

Related Posts

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا
اجتماعی

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

by hadigorji
8 آذر 1404
نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اجتماعی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

by hadigorji
20 شهریور 1404
توانمندسازی زندانیان با ابتکار عمل کارآفرین موفق
اجتماعی

توانمندسازی زندانیان با ابتکار عمل کارآفرین موفق

by hadigorji
16 شهریور 1404
تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی
اجتماعی

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

by hadigorji
9 خرداد 1404
“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”
اجتماعی

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

by hadigorji
6 خرداد 1404
Next Post
اهم اقدامات انجام شده شرکت معدن فراور امداد

اهم اقدامات انجام شده شرکت معدن فراور امداد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

به پرداخت ملت فقط یک شرکت خصوصی نیست(+فیلم)

به پرداخت ملت فقط یک شرکت خصوصی نیست(+فیلم)

25 اردیبهشت 1402
فرش قرمز کشورهای مختلف برای استقبال از گردشگران چینی

فرش قرمز کشورهای مختلف برای استقبال از گردشگران چینی

24 دی 1401

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

اخبار پرطرفدار

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
اقتصادی

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

11 آذر 1404
از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
سیاسی

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

8 آذر 1404
پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
اقتصادی

پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

8 آذر 1404
 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا
اجتماعی

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

8 آذر 1404
بهترین پنل پیامک انبوه ۱۴۰۴ با تعرفه ارزان و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند
اقتصادی

بهترین پنل پیامک انبوه ۱۴۰۴ با تعرفه ارزان و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

5 آذر 1404
شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد
اقتصادی

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

5 آذر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

خبرهای اخیر

  • طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
  • از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
  • پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
  •  تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

خبرهای محبوب

  • طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
  • از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
  • پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
  •  تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?