یکشنبه, آذر 16, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر اخبار ویژه

روانشناسی سیاسی در تبیین مدل و شیوه

29 آذر 1402
418 4
0
روانشناسی سیاسی در تبیین مدل و شیوه
585
SHARES
3.2k
VIEWS

تبلیغات هم می توانند بسیار موثر واقع شوند و استفاده از دست آوردهای روانشناسی می تواند در این مهم هم نقش بسزایی را ایفا نماید.

به گزارش راوی خبر، به نظر می رسد که در تبلیغات سیاسی برای متقاعدکردن مردم برای رای دادن به فردی خاص استفاده از رویه های منعطف و با رویکرد روانشناسی می تواند شانس هر کاندیدایی را چندین برابر نماید.

ممکن است علاقه مند باشید

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

اری نفوذ اجتماعی عمدتا می تواند از طریق وسایل ارتباط جمعی و رسانه های گروهی و به نحو بسیار زیرکانه ای صورت پذیرد که در دوران ترامپ و باراک اوباما و بسیاری دیگر می توان رد پای این موارد را کاملا دید.

اعتماد و اعتماد پذیری: اگرمنبع پیام ومبلغ آن اعتماد پذیری بالایی داشته باشد ، می تواند به راحتی در دیگران نفوذ کند و آنان را متقاعدبه
رای دادن به کاندیدایی خاص کند. استدلالاتی که در ظاهر برخلاف منافع شخصی باشند ، می توانند اعتماد پذیری را افزایش دهند.

استفاده از منطق و هیجانات نیز از دیگر شیوه هایی است که می تواند نفوذ اجتماعی را ایجاد کرده و آن را افزایش دهد.

تحقیقی که درمورد کشور ترکیه درسال ۱۹۹۲ میلادی انجام شده بود ، نشان می دهد. اکثریت احزاب این کشور برای پیروزی در رقابت های انتخاباتی دست به شیوه های هیجانی می زنند.
این احزاب با تصویر آینده ناخوشایند و ترسناک برای ترکیه در صورت ادامه وضع موجود، از مخاطبان ورای دهندگان می خواهند برای جلوگیری از رخ دادن چنین وضعیتی ، به کاندیدای مورد نظر انان رای دهند.

نتیجه گیری :
به عنوان یک مشاور انتخاباتی به شدت معتقدم که در کنار هر کاندیدای محترم باید یک مشاور روانشناسی سیاسی و یا مشرف به مباحث روانشناسانه وجود پر رنگی داشته باشد.

به نظر می رسد که یک کاندیدای انتخاباتی باید بتواند بخوبی از شرایط موجود و نظریات یک روانشناس سیاسی کاربلد و مخصوصا سابقه دار در موقعیت های مناسب استفاده نماید، تضمین موفقیت در هر انتخاباتی در هر سطحی با داشتن چنین فرد یا افرادی می تواند بسیار بیشتر و هموار تر شود.

روانشناسی سیاسی و تکنیک های روز جهان برای پیروزی در انتخابات

Tags: انتخاباتپیروزی در انتخاباتتبلیغات سیاسیروانشناسی سیاسیمازیار میر
Previous Post

تیم موی تای انجمن موی تای استان تهران با اقتدار قهرمان ایران شد

Next Post

کارگاه پیشرفته مدیریت تغییر و تحول دکتر میر

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

by hadigorji
14 آذر 1404
لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
فرهنگی و هنری

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

by hadigorji
14 آذر 1404
طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
اقتصادی

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

by hadigorji
11 آذر 1404
برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها
سایر اخبار ویژه

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

by راوی خبر
19 آبان 1404
چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟
سایر اخبار ویژه

چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟

by aryan
18 آبان 1404
Next Post
کارگاه پیشرفته مدیریت تغییر و تحول دکتر میر

کارگاه پیشرفته مدیریت تغییر و تحول دکتر میر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

پیش تولید فیلم کوتاه عصای سفید

پیش تولید فیلم کوتاه عصای سفید

19 مهر 1402
انتصاب علیرضا نیاکان به سمت خبرنگار ستاد مردمی قالیباف در استان تهران

انتصاب علیرضا نیاکان به سمت خبرنگار ستاد مردمی قالیباف در استان تهران

29 خرداد 1403

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

اخبار پرطرفدار

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

14 آذر 1404
لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
فرهنگی و هنری

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

14 آذر 1404
«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»
سلامت و زیبایی

«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»

13 آذر 1404
طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
اقتصادی

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

11 آذر 1404
از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
سیاسی

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

8 آذر 1404
محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
اقتصادی

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

8 آذر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

خبرهای اخیر

  • راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
  • لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
  • «ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»
  • طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

خبرهای محبوب

  • راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
  • لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
  • «ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»
  • طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?