جمعه, اردیبهشت 19, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین؛ انعکاس اعتماد به بازار چین

17 فروردین 1402
418 5
0
سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین؛ انعکاس اعتماد به بازار چین
585
SHARES
3.3k
VIEWS

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین قرار است در مساحت 120 هزار متر مربع که نسبت به دوره گذشته افزایش 20 درصدی دارد، برگزار شود.

در مجموع بیش از سه هزار و 100 برند مصرفی از 65 کشور و منطقه در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و انتظار می‌رود بیش از 50 هزار خریدار و بازدیدکننده حرفه‌ای وارد نمایشگاه شوند و بیش از 300 هزار نفر از این رویداد بازدید کنند.

ممکن است علاقه مند باشید

متاسئو ، تسخیر گر بازارهای جهانی

استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد

ایجاد مرکز نوآوری ایران در عمان به همت هلدینگ گام

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین قرار است به زودی افتتاح شود، رویدادی که توجه فراوانی را در داخل و خارج به خود جلب کرده است.

نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره‌های قبلی از لحاظ شمار کشورهای شرکت‌کننده، برندها و خریداران همگی افزایش یافته که نشان دهنده پویایی قدرتمند توسعه اقتصادی چین و ذهنیت باز اصرار بر توسعه سیاست گشایش است.

استان «هاینان» با بهره گیری از فرصت نمایشگاه کالاهای مصرفی به خلق دور جدیدی از گشایش سطح بالا در چین ادامه خواهد داد و تدریجا یک نظام سیاستی بندر تجارت آزاد را می‌سازد، به ارتقاء ادغام و نوآوری نهادینه ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند به فرصتی جدید برای سیاست گشایش چین به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی در این منطقه جذاب تجاری تبدیل شود.

« کالاهای مصرفی » از «مصرف» وام گرفته و مصرف طبیعتا بزرگترین نقطه توجه است و از اولویت بالایی برخورد است.

نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال یک کنفرانس مطبوعاتی با موضوع «نخستین شوی مد مصرف» را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود بیش از 300 برند بیش از هزار محصول جدید خود را رونمایی کنند؛ بیش از 100 فعالیت از جمله نشست‌های موضوعی، نشست‌های معرفی محصولات،‌ نشست‌های آشنایی و سمینارها برگزار خواهد شد.

همچنین بیش از 60 گزارش معتبر مانند گزارش‌های دقیق مصرف و کتاب‌های سفید روند مصرف به منظور ارتقاء تاثیر گذاری و نفوذ این نمایشگاه، رونمایی خواهند شد.

لازم به ذکر است که چین به بزرگترین صادرکننده کالاهای تجاری در جهان تبدیل شده و یک کشور قدرتمند تجاری نه فقط به معنای یک صادرکننده قدرتمند بلکه به معنای یک واردکننده قوی نیز هست.

چین در مرحله بعد با بهبود مداوم استانداردهای زندگی مردم، پیشبرد پایدار شهری سازی جدید و توسعه تدریجی گروه با درآمد متوسط جامعه، روند رشد پایدار واردات کالاهای مصرف کننده را حفظ می‌کند و به این ترتیب توان وارداتی خود را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

نمایشگاه کالاهای مصرفی به عنوان یک ویترین جهانی و سکوی تجاری برای محصولات مصرفی، بازارهای داخلی و بین‌المللی را به هم پیوند می‌دهد، این فرصت را در اختیار شرکت‌های سراسر جهان قرار می‌دهد تا با بازار چین شریک شوند و همچنین پلی برای فروش محصولات مصرفی از چین و دیگر کشورها به بقیه نقاط جهان می‌سازد.

به این دلیل برگزاری نمایشگاه کالاهای مصرفی چین نشان دهنده عزم راسخ چین برای ارتقاء سیاست گشایش سطح بالا، به اشتراک گذاردن فرصت‌های بازار بزرگ چین با جهان و تزریق انگیزه و نیرو برای احیای اقتصادی جهان است.

موفقیت‌های توسعه اقتصادی چین بر اساس شرایطی باز محقق شده و این کشور با نگاهی به آینده باید توسعه اقتصادی کیفیت بالای خود را تحت شرایطی بازتر انجام دهد. به عبارت بهتر درهای باز چین نه تنها بسته نخواهند شد بلکه گشوده‌تر نیز می‌شوند. این فقط یک تعهد قاطعانه نیست بلکه یک اقدام عملی و کاربردی هست.

واردات کالاهای مصرفی چین در سال 2022 به 1.93 تریلیون یوان رسید یعنی بیش از دو برابر میزان سال 2012 که معادل 11 درصد کل واردات نیز بود. همچنین واردات محصولات فرامرزی تجارت الکترونیک به 560 میلیارد یوان رسید که در مقایسه با سال قبل آن افزایش 4.9 درصدی را به ثبت رساند.

با نگاهی طولانی‌مدت‌تر به آینده از زاویه این نمایشگاه کالاهای مصرفی، چین به توسعه سیاست گشایش خود در تمامی ابعاد ادامه خواهد داد و فرصت‌های جدیدی با توسعه جدید خود در اختیار جهان قرار می‌دهد.

بنا بر این انتظار داریم نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال به یک جشنواره مصرفی هیجان انگیزتر تبدیل شود، نقاط رشد و ظرفیت‌های جدید را نشان دهد، نقش مصرف در چرخه اقتصادی پویا را تبیین نماید و انگیزه بیشتری به احیاء و رشد اقتصاد جهان تزریق کند.

Previous Post

هنرمندان عرب با الهام از پاسخ شی، متعهد به پیشبرد تبادلات فرهنگی هستند

Next Post

جنگ تراشه ای واشنگتن به نفع هیچ کسی نیست

مدیر خبر

مدیر خبر

Related Posts

متاسئو ، تسخیر گر بازارهای جهانی
سایر

متاسئو ، تسخیر گر بازارهای جهانی

by hadigorji
17 فروردین 1402
استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد
سایر

استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد

by hadigorji
17 فروردین 1402
ایجاد مرکز نوآوری ایران در عمان به همت هلدینگ گام
سایر

ایجاد مرکز نوآوری ایران در عمان به همت هلدینگ گام

by hadigorji
17 فروردین 1402
دومین دوره اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مدیریت ارزش برگزار شد
سایر

دومین دوره اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مدیریت ارزش برگزار شد

by راوی خبر
17 فروردین 1402
باید برای صادرات روسیه را بشناسیم
سایر اخبار ویژه

باید برای صادرات روسیه را بشناسیم

by راوی خبر
17 فروردین 1402
Next Post
جنگ تراشه ای واشنگتن به نفع هیچ کسی نیست

جنگ تراشه ای واشنگتن به نفع هیچ کسی نیست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

ارزهای سنتی محکوم به تغییرند؟

ارزهای سنتی محکوم به تغییرند؟

17 فروردین 1402
مشکل اشتغال عدم پاسخگویی متولی مشخص است

مشکل اشتغال عدم پاسخگویی متولی مشخص است

17 فروردین 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
اقتصادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

17 فروردین 1402
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
اقتصادی

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

17 فروردین 1402
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی
اقتصادی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

17 فروردین 1402
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
فرهنگی

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

17 فروردین 1402
تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها
اقتصادی

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

17 فروردین 1402
مجاهد حاج نوری کمیل المالکی، دبیرکل محترم حزب الدعوه اسلامی.
سیاسی

مجاهد حاج نوری کمیل المالکی، دبیرکل محترم حزب الدعوه اسلامی.

17 فروردین 1402
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
  • هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

خبرهای محبوب

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
  • هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?