پنجشنبه, مهر 24, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home اقتصادی

نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

19 تیر 1402
418 5
0
نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)
585
SHARES
3.3k
VIEWS

مدیرعامل بهسازان ملت از نقش آفرینی در ارایه خدمات به مشتریان بانک ملت خبرداد.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، محمد صادقی از همبستگی بهسازان با بانک ملت خبرداد و گفت: اگر بخواهیم درباره شرکت بهسازان صحبت کنیم، نام جدایی از بانک ملت نیست و اگر از بانک ملت بخواهیم صحبت کنیم، بدون بهسازان معنی متفاوتی داشته و دارد.

ممکن است علاقه مند باشید

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

مراسم ششمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص )

وی با تاکید بر اینکه درهم‌تنیدگی زیادی میان شرکت بهسازان و بانک وجود دارد گفت: رشد بهسازان حاصل حمایت‌های مطلق بانک ملت بوده و شرکت بهسازان نیز تمام تلاش خودش را می‌کند تا بانک ملت بهترین سرویس‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

مدیرعامل بهسازان ملت با یادآوری اینکه شرکت بهسازان از سال ۱۳۷۳ تأسیس شده و قدمتی ۲۹ دارد گفت: شرکت بهسازان ملت سه دوره متفاوت را گذرانده که یک دوره از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۸ بوده که دوره تأسیس شرکت است و فعالیت خاصی درون شرکت اتفاق نمی‌افتاد و کار‌های معمول را شرکت انجام می‌داد.

وی با اعلام اینکه از سال ۱۳۷۸ شرکت بهسازان ملت به دنبال سامانه‌ای به نام سنجش رفت گفت: اولین فعالیت نرم‌افزاری جدی شرکت بهسازان ملت با محصول سنجش آغاز شد که باعث ایجاد شاکله و هویت برای شرکت شد.

صادقی با اعلام اینکه فعالیت با محصول سنجش باعث شد تا مدیرعامل و مدیران وقت شرکت بهسازان ملت، استراتژی بلندمدتی را در قالب جهشی که مبتنی بر فناوری است برای شرکت تدوین کنند گفت: این برنامه از سال ۱۳۸۰ شروع شده و از سال ۱۳۸۱ به‌صورت جدی از شرکت بهسازان ملت درخواست شده که این استراتژی را عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بانک ملت بر محور آی. تی بوده گفت: بانک ملت تمرکز خود را بر این گذاشته تا سرویس‌های خوب و مناسبی در حوزه آی. تی به مشتریان خود ارائه دهد و حمایت‌های خیلی خوبی هم از شرکت بهسازان ملت داشته است.

مدیرعامل بهسازان ملت با اعلام اینکه شرکت توانسته همراه با سایر رقبا و حتی جلوتر از باقی رقبا، سرویس‌های خیلی خوبی ارائه دهد گفت: از سال ۱۳۸۳ شروع فعالیت شرکت بهسازان ملت با سامانه جام یا سیستم جاری بوده که محصولات را تکمیل کردند و این محصولات در طی زمان بزرگ‌تر شد.

وی از استراتژی ویژه بانک ملت در قبال مشتریان خبر داد و گفت: استراتژی بانک ملت که شاید خیلی از بانک‌ها به آن خیلی توجه نداشتند، این بوده که نگاهش از ابتدا به مشتری بوده، اینکه نیاز مشتری چیست تا بر اساس نیاز مشتری خدمات ارائه بدهم.

صادقی با یادآوری اینکه از ابتدا که بررسی کنیم، همکاری بانک ملت با وزارت نفت، پالایشگاه‌ها، وزارت صمت، وزارت جهادکشاورزی و… بوده گفت: پروژه‌های مختلف یا هر جایی که پروژه ملی مطرح می‌شد، بانک ملت تمام‌قد حضور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای انجام پروژه ها، بازوی اجرایی بانک ملت، اقدامات شرکت بهسازان ملت بوده گفت: شرکت بهسازان ملت هر چیزی که از آن انتظار داشتند را پیاده‌سازی کرده و به مرحله اجرا درآورد.

مدیرعامل بهسازان ملت با تاکید بر اینکه هم بانک ملت و بهسازان ملت فراز و نشیب‌های بسیاری داشته گفت: یک جا‌هایی خیلی جلوتر از بازار بودیم، یک جا‌هایی همراه بازار حرکت کردیم و یک جا‌هایی عقب افتادیم؛ ولی خوشبختانه با رویکرد‌های خوبی که اتخاذ شد، راکد نماندیم.

وی با اعلام اینکه بهسازان اکنون در یک دوره گذار است گفت: نگاهمان را باید نسبت سرویس‌هایی که داشتیم، سرویس‌هایی که می‌خواهیم ارائه بدهیم و نوع تأمین نیاز‌های مشتریان، تغییر بدهیم، زیرا مشتریان بانک‌ها همان مشتری ده سال پیش بانک نیستند.

صادقی با تاکید بر اینکه بهسازان همکاری خود را تازه با بانک ملت آغاز نکرده گفت: شرکت بهسازان به‌عنوان هسته ارائه خدمت به شرکت‌های همکار مانند شرکت شقایق، شرکت یاس و شرکت به پرداخت ملت است، این‌ها شرکت‌هایی هستند که هر کدام به‌اندازه کافی شناخته شده هستند.

وی افزود: تلاش بهسازان ملت این بوده چیزی که این شرکت‌ها نیاز دارند به آن‌ها ارائه بدهیم تا آن‌ها به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهند و موجب رضایت مشتریان شوند.

مدیرعامل بهسازان ملت با اشاره به اینکه در کنار خدمات متنوع، توانستیم سیستم‌ها و سامانه‎‌هایی که خود بانک برای پاسخگویی به نیاز مشتریان نیاز داشته را ایجاد کنیم گفت: از سوی دیگر توانستیم مجموعه سرویس‌هایی که مجموعه شرکت‌های همکار نیاز داشتند را ارائه بدهیم و از بازار عقب نیفتیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد بهسازان ملت این است که از تولید محصول عبور کرده و به سمت ارائه سرویس حرکت کند گفت: از طرف دیگر پلتفرم‌هایی ایجاد شود که با آن محصولات بانکی و کسب‌وکاری تولید شود.

صادقی با تاکید بر اینکه در این حوزه هم نگاه بهسازان ملت این است که از دیتای ارزشمند بانک ملت که بی‌بدیل است، استفاده کند گفت: بانک ملت به‌عنوان بانکی شناخته می‌شود که مشتریان کسب‌وکاری زیادی را دارد و تقریباً هر کسب کاری که می‌خواسته شروعی جدی داشته باشد، از بانک ملت خدمات می‌گیرد.

Tags: بانک ملتبه پرداخت ملتبهسازان ملتپالایشگاهوزارت صمت
Previous Post

دیدار دستغیب با دکتر سید علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران

Next Post

یکه تازی شرکت مس در تولید مولیبدن

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز
اقتصادی

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

by hadigorji
19 تیر 1402
MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

by hadigorji
19 تیر 1402
مراسم ششمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص )
اقتصادی

مراسم ششمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص )

by hadigorji
19 تیر 1402
نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اقتصادی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

by hadigorji
19 تیر 1402
دهمین مجمع رسانه‌ای خزر در آستاراخان
اقتصادی

دهمین مجمع رسانه‌ای خزر در آستاراخان

by hadigorji
19 تیر 1402
Next Post
یکه تازی شرکت مس در تولید مولیبدن

یکه تازی شرکت مس در تولید مولیبدن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

پيام تسليت بنياد كارآفرينان گام دوم خاتم(ص) درخصوص حمله تروريستي شاه چراغ

پيام تسليت بنياد كارآفرينان گام دوم خاتم(ص) درخصوص حمله تروريستي شاه چراغ

19 تیر 1402
اکران آنلاین فیلم «رستاخیز»

اکران آنلاین فیلم «رستاخیز»

19 تیر 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

احمد کجوری به عنوان دبیرکل پلتفرم جهانی آقای بخش خصوصی معرفی شد
اجتماعی

احمد کجوری به عنوان دبیرکل پلتفرم جهانی آقای بخش خصوصی معرفی شد

19 تیر 1402
نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی
ویژه

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

19 تیر 1402
برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه
فرهنگی

برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه

19 تیر 1402
اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر
فرهنگی

اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر

19 تیر 1402
رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز
اقتصادی

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

19 تیر 1402
افتتاح درمانگاه دکتر پوراقدم در چهاردانگه
بهداشت و سلامت

افتتاح درمانگاه دکتر پوراقدم در چهاردانگه

19 تیر 1402
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • احمد کجوری به عنوان دبیرکل پلتفرم جهانی آقای بخش خصوصی معرفی شد
  • نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی
  • برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه
  • اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر

خبرهای محبوب

  • احمد کجوری به عنوان دبیرکل پلتفرم جهانی آقای بخش خصوصی معرفی شد
  • نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی
  • برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه
  • اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?