یکشنبه, آبان 11, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home اقتصادی

گام بلند بیمه البرز در مدیریت چالشهای پرداخت خسارت

6 شهریور 1402
418 5
0
گام بلند بیمه البرز در مدیریت چالشهای پرداخت خسارت
585
SHARES
3.3k
VIEWS

شرکت بیمه البرز با رونمایی از سامانه برخط ثبت خسارت، گام بلندی در مدیریت چالشهای پرداخت خسارت برداشت.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، از هنگامی که موفق به خرید خودرو می‌شویم، همواره این نگرانی وجود دارد که با یک خودرو تصادف کنیم. اینکه مقصر این تصادف چه کسی است، تفاوتی نمی‌کند، بلکه نکته مهم توانایی دریافت خسارت از مقصر است. اگر در تصادف رانندگی مقصر باشیم، باید امیدوار به دوراندیشی و داشتن بیمه بدنه بود و اگر هم مقصر نباشیم، باید امیدوار بود بیمه نامه شخص ثالث فرد مقصر، از شرکت بیمه معتبری باشد تا بتواند خدمات بهتری برای زیاندیده ارایه کند.

ممکن است علاقه مند باشید

کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B

شیلنگ‌های تخصصی در امنیت تغذیه دام‌ها

قلب تپندهٔ خطوط مونتاژ خودرو

خدمات بیمه‌ای نامناسب

دریافت خسارت همواره چالش آفرین است و چنانچه مقصر تصادف نباشید، بیشتر نگران می‌شوید. امروزه بسیاری از افراد برای آنکه حق بیمه کمتری بپردازند، بیمه را از شرکت‌های بیمه‌ای خریداری می‌کنند که خدمات مناسبی ندارد و به همین دلیل حق بیمه پایین تری دریافت می‌کنند. از سوی دیگر روند دریافت خسارت بسیار طولانی است و فرد زیاندیده ناچار می‌شود به ساز شرکت بیمه‌ای برقصد که واردکننده خسارت بوده و باید خسارت بپردازد.

اهمیت خدمات آنلاین

شرکت‌های بیمه برای آنکه رضایت مشتری را جلب کنند، اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهند که مهمترین آن‌ها بکار بردن خدمات آنلاین است. در واقع شرایط جهانی به نوعی شده که بیشتر اتفاقات در فضای مجازی صورت می‌گیرد. آلودگی هوا، ترافیک، زمانبری و بسیاری چالش‌های دیگر حکایت از آن دارد که باید به سمت فضای مجازی برویم و بسیاری از تصمیمات و برنامه ریزی‌ها را در فضای مجازی بگیریم و انجام دهیم.

کوچ بیمه به فضای مجازی

بیمه نیز یکی از مواردی است که در حال کوچ کردن به سوی فضای مجازی است. امروزه بسیاری از خدمات بیمه‌ای در فضای مجازی انجام می‌شود. شعب بیمه‌ای در قالب دفتر کمرنگ شده و نیازی به مراجعه حضوری برای خرید بیمه یا بسیاری دیگر از امور بیمه‌ای وجود ندارد. این قبیل اقدامات باعث شده تا آن دسته از شرکت‌های بیمه که خدمات آنلاین در فضای مجازی انجام می‌دهند، با اقبال بیشتری رو به رو شوند.

چالش‌های پرداخت خسارت

مهمترین چالشی که هنگام بروز تصادفات رخ می‌دهد، مراجعه به شرکت بیمه و طی مراحل قانونی برای دریافت خسارت است. انتقال ماشین‌های خسارت دیده به کارشناسی بیمه که در بسیاری موارد امکان حرکت ندارند و باید با حمل خودرو جابجا شوند، ورود به مرکز کارشناسی بیمه که در مناطق شلوغ و گاهی طرح ترافیک قرار دارند، وقتی که از طرفین گرفته می‌شود و بسیاری موارد دیگر، بر چالش‌های تصادف می‌افزاید. به همین دلیل شرکت‌های بیمه تصمیم گرفته اند پرداخت خسارت را به صورت آنلاین انجام دهند. در این روش، طرفین تصادف، از محل حادثه عکس و فیلم می‌گیرند و برای کارشناسانی می‌فرستند که در شرکت بیمه حضور دارند. این کارشناسان با دیدن فیلم‌های ارسالی، میزان خسارت را برآورد و پرداخت می‌کنند. در خصوص بیمه بدنه نیز از این ظرفیت استفاده می‌شود تا افرادی که نسبت به بیمه بدنه اقدام کرده اند، ناچار نشوند مشکلات انتقال خودرو و چالش‌های تشکیل پرونده را متحمل شوند.

رونمایی از سامانه ثبت خسارت

یکی از شرکت‌هایی که به سوی ارایه خدمات آنلاین و پرداخت خسارت برخط اقدام کرد، بیمه البرز است. بیمه البرز با حضور رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز، از سامانه برخط ثبت خسارت خودرو این شرکت رونمایی کرد. این سامانه جهت سهولت بیمه گزاران بیمه‌های بدنه طراحی شده که با استفاده از این سامانه می‌توانند بدون مراجعه به شعب واحد‌های پرداخت خسارت، نسبت به تشکیل پرونده اقدام و تا پایان مراحل کامل دریافت خسارت پرونده خود را پیگیری نمایند.

مشتری مداری در دستور کار

در این مراسم رییس کل بیمه مرکزی با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به عملکرد مناسب بیمه البرز در استفاده از فناوری‌های هوشمند و پیشگامی در این حوزه ضمن قدردانی از هیات مدیره و کارکنان این شرکت، گفت: مشتری مداری، جلب و حفظ اعتماد مردم جزو سیاست‌های اصلی بیمه البرز بوده و راه اندازی سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو این شرکت نیز تاییدی بر رویکرد مشتری مداری بیمه البرز است.

خدمتگزاری مطلوب

مدیرعامل بیمه البرز نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان فقید انقلاب اسلامی، هدف از راه اندازی سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو را خدمتگزاری مطلوب به هموطنان و بیمه گزاران عنوان کرد و گفت: تمامی فرایند ثبت برخط (آنلاین) خسارت بدنه خودرو در چند دقیقه انجام می‌شود. موسی رضایی از تصویب افزایش سرمایه بیمه البرز از ۳۵۰۰ به ۷۰۰۰ میلیارد تومان از سوی هیات مدیره این شرکت خبر داد و گفت: با این افزایش سرمایه، بیمه البرز بزرگترین شرکت بیمه خصوصی به لحاظ سرمایه و توانگری مالی در صنعت بیمه خواهد شد. وی اشاره‌ای هم به وضعیت فروش شوکا و پورتفوی این محصول داشت و افزود: خوشبختانه شبکه فعال فروش بیمه البرز توانسته است در کم‌تر از سه ماه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پورتفوی جذب کند.

Tags: بیمه البرزبیمه بدنهتصادفسامانه برخط پرداخت خسارتمشتری مداری
Previous Post

سایه رونق و شکوفایی بر منطقه آزاد ماکو

Next Post

پروتون در آستانه بازگشت به ایران

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B
اقتصادی

کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B

by hadigorji
29 مهر 1404
شیلنگ‌های تخصصی در امنیت تغذیه دام‌ها
اقتصادی

شیلنگ‌های تخصصی در امنیت تغذیه دام‌ها

by hadigorji
25 مهر 1404
قلب تپندهٔ خطوط مونتاژ خودرو
اقتصادی

قلب تپندهٔ خطوط مونتاژ خودرو

by hadigorji
24 مهر 1404
رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز
اقتصادی

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

by hadigorji
15 مهر 1404
MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

by hadigorji
8 مهر 1404
Next Post
پروتون در آستانه بازگشت به ایران

پروتون در آستانه بازگشت به ایران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

اثبات ایمنی و کارآمدی واکسن‌های کرونای چین در کنترل پاندمی

اثبات ایمنی و کارآمدی واکسن‌های کرونای چین در کنترل پاندمی

2 بهمن 1401
صلح و امنیت را نمی توان با زور حفظ کرد

صلح و امنیت را نمی توان با زور حفظ کرد

3 اسفند 1401

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
اجتماعی

تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران

10 آبان 1404
شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد
اجتماعی

شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

7 آبان 1404
نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید
اجتماعی

نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید

6 آبان 1404
خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی
ورزشی

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

6 آبان 1404
کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B
اقتصادی

کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B

29 مهر 1404
آموزشگاه زیبایی با طرح مهدویت
فرهنگی

آموزشگاه زیبایی با طرح مهدویت

28 مهر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
  • شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد
  • نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید
  • خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

خبرهای محبوب

  • تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
  • شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد
  • نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید
  • خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?