چهارشنبه, آذر 19, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر اخبار ویژه

استقبال شرکت ها از نمایشگاه گوانگ‌جوئو در چین و امیدواری آنها به فرصت های بیشتر

28 فروردین 1402
418 4
0
افتتاحیه صد و سی و سومین نمایشگاه گوانگ‌جوئو
585
SHARES
3.2k
VIEWS

مدیران و کارشناسان گفتند، نمایشگاه واردات و صادرات چین که از روز شنبه آغاز شد و تا 5 می ادامه خواهد داشت، به کسب و کارهای جهانی کمک می کند از تولیدکنندگان چینی بهره مند شوند و بستری را برای شرکت های خارج از کشور ایجاد کنند تا وارد بازار چین شوند.

این رویداد که به عنوان نمایشگاه گوانگ‌جوئو نیز شناخته می شود، دو بار در سال در شهر گوانگ‌جوئو، مرکز استان گوانگ‌دونگ در جنوب چین برگزار می شود. به گفته برگزارکنندگان، در مجموع 370 هزار بازدید حضوری در روز اول ثبت شد که 67 هزار نفر از آنها فروشندگان و خریداران خارجی بودند.

ممکن است علاقه مند باشید

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

این نمایشگاه همچنین دارای خدمات آنلاین برای ارتقای محصول و تطبیق و مذاکرات تجاری است که به کسب‌وکارهای چینی و بین‌المللی امکان می‌دهد از راه دور سفارش دهند. تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه های آنلاین در روز شنبه به 410 هزار رسید.

گائو لینگیون، محقق در موسسه اقتصاد و سیاست جهانی آکادمی علوم اجتماعی چین، گفت، محصولات چینی بسیار متنوعی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده و به وفور کالاهای مصرفی مقرون به صرفه را در اختیار مردم سراسر جهان قرار داده است.

بیش از 39 هزار شرکت در این نمایشگاه تجاری به صورت آنلاین شرکت می کنند و 35 هزار شرکت دیگر از چین و خارج از کشور در محل حضور دارند. در مجموع 3 میلیون محصول جدید برای خریداران جهانی و داخلی به نمایش گذاشته شده است.

«کوپل»، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای در مکزیک، در 20 سال گذشته در نمایشگاه کانتون شرکت کرده و مشتاق است امسال با تامین‌کنندگان مستقر و جدید گفتگوهای حضوری داشته باشد.

جنیفر پاتون، مدیر منابع کوپل گفت: «ما توانسته ایم تامین کنندگان با کیفیت از همه دسته ها را در نمایشگاه تجاری پیدا و روابط شراکتی قوی ایجاد کنیم، که بسیاری از آنها در طول سال ها ادامه داشته اند.»

پاتون گفت که این نمایشگاه به عنوان یک پلتفرم عالی برای تهیه محصولات به صورت یک مرحله ای با قیمت های پایین تر عمل می کند که به کوپل کمک کرده تا به رشد قابل توجهی دست یابد.

او گفت: «ما مشتاقانه منتظر سال های بیشتر شرکت در نمایشگاه کانتون هستیم. ما مطمئن هستیم که این نمایشگاه به ما فرصت های بیشتری برای گسترش کسب و کارمان، تقویت روابط جدید و اطلاع در مورد آخرین روندهای صنعت ادامه خواهد داد.»

پنجاه و سه شرکت چندملیتی پیشرو، از جمله فروشگاه آمریکایی والمارت، فروشگاه فرانسوی اوشان، شرکت آلمانی لیدل و سوپرمارکت زنجیره‌ای لولو در ابوظبی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

طی سه سال گذشته، شرکت تاوروس – یک تولیدکننده اسپانیایی لوازم کوچک برای استفاده در آشپزخانه و خانه و همچنین محصولات مراقبت شخصی – به دلیل محدودیت‌های کرونایی محصولات خود را به صورت آنلاین از نمایشگاه تهیه کرده است.

با این حال، خوآن باساگانا، رئیس این شرکت، گفت که بهتر است به صورت حضوری در نمایشگاه شرکت کرد. باساگانا گفت: «نمایشگاه حضوری همچنان همان چیزی است که ما ترجیح می دهیم، زیرا می توانیم با شرکت های چینی ارتباط مستقیم داشته باشیم، محصولات را ببینیم و لمس کنیم و خرید درست را با کارایی بیشتر انجام دهیم و نتیجه بهتری بگیریم.»

گائو، محقق، خاطرنشان کرد که چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، همچنین دارای یک بازار داخلی گسترده با نزدیک به 1.4 میلیارد مصرف کننده و یک گروه با درآمد متوسط 400 میلیون نفری است. تقاضای مصرف‌کننده که به واسطه کرونا دچار افت شده بود دوباره باز می‌شود و فرصت‌های فروش بیشتری را برای محصولات و خدمات خارجی فراهم می‌کند.

زو یو، نماینده تدارکات گروه تجاری کشاورزی و خرده فروشی تایلندی Charoen Pokphand Group که یک سوپرمارکت زنجیره ای در چین را اداره می کند، گفت، نمایشگاه کانتون یک پلتفرم مشتری محور، قابل اعتماد و چند کانالی برای خریداران داخلی به منظور تهیه محصولات عالی از خارج از کشور است.

او گفت که این شرکت در نظر دارد در طول نمایشگاه تجاری روغن زیتون ایتالیایی، انجیر ترکی و زردآلو خشک و غلات نیوزیلند که مورد علاقه مشتریان چینی در سوپرمارکت هایشان است، سفارش دهد.

او افزود که چین پتانسیل بازار عظیمی دارد و نمایشگاه کانتون فرصتی عالی برای فروشندگان است تا کالاهای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را برای مشتریان چینی به نمایش بگذارند.

Previous Post

واشنگتن باید حقیقت را درباره آزمایشگاه‌های بیولوژیک خود بگوید

Next Post

احیای قدرتمندانه اقتصاد چین همزمان با بهبود انتظارات بازار

مدیر خبر

مدیر خبر

Related Posts

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

by hadigorji
14 آذر 1404
لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
فرهنگی و هنری

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

by hadigorji
14 آذر 1404
طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
اقتصادی

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

by hadigorji
11 آذر 1404
برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها
سایر اخبار ویژه

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

by راوی خبر
19 آبان 1404
چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟
سایر اخبار ویژه

چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟

by aryan
18 آبان 1404
Next Post
احیای قدرتمندانه اقتصاد چین همزمان با بهبود انتظارات بازار

احیای قدرتمندانه اقتصاد چین همزمان با بهبود انتظارات بازار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

ابراهیم رئیسی: امروز می‌توانیم چین را مهم‌ترین شریک تجاری ایران بدانیم

ابراهیم رئیسی: امروز می‌توانیم چین را مهم‌ترین شریک تجاری ایران بدانیم

29 بهمن 1401
منطقه آزاد انزلی در آستانه جهانی شدن

منطقه آزاد انزلی در آستانه جهانی شدن

18 مرداد 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

اخبار پرطرفدار

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
سایر اخبار ویژه

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

14 آذر 1404
لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
فرهنگی و هنری

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

14 آذر 1404
«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»
سلامت و زیبایی

«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»

13 آذر 1404
طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.
اقتصادی

طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

11 آذر 1404
از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
سیاسی

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

8 آذر 1404
محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
اقتصادی

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

8 آذر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

خبرهای اخیر

  • راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
  • لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
  • «ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»
  • طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

خبرهای محبوب

  • راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!
  • لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ
  • «ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»
  • طرح جدید با حذف سهمیه خودروهای نو، شکاف عمیق اجتماعی را بیشتر کرد.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?