دوشنبه, اردیبهشت 29, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر

رای اعتماد شرکت های چندملیتی به بازار مصرف چین

21 فروردین 1402
419 4
0
رای اعتماد شرکت های چندملیتی به بازار مصرف چین
585
SHARES
3.3k
VIEWS

نمایندگان برندهایی که در سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین (CICPE) حضور خواهند داشت، گفتند که مقیاس گسترده بازار مصرف چین، با ارقام اقتصادی پررونق و تعهد دولت چین به گشایش در سطوح بالاتر، همچنان جذابیت بزرگی برای شرکت‌های چندملیتی دارد.

پس از شرکت در اولین دور این نمایشگاه، «تیپستری»، یک شرکت مستقر در نیویورک که دارای برندهای «کوچ»، «کیت اسپید» و «استورات ویتزمن» است، تصمیم گرفت در آوریل 2022 دفتر مرکزی فروشگاه مسافرتی خود در چین را در های کو مرکز استان های نان، مستقر کند.

تا کنون این شرکت 9 فروشگاه معاف از مالیات و چهار فروشگاه خرده فروشی در های نان افتتاح کرده است.

ممکن است علاقه مند باشید

متاسئو ، تسخیر گر بازارهای جهانی

استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد

ایجاد مرکز نوآوری ایران در عمان به همت هلدینگ گام

چارلی هو، مدیر ارشد فروشگاه مسافرتی شرکت تیپستری در های نان گفت: «این نمایشگاه پنجره مهمی برای برندهای سطح بالا به منظور تسریع در ورود و گسترش در بازار چین است. نمایشگاه فوق همچنین فرصت‌های جدیدی برای تقویت توسعه بازار جهانی ایجاد کرده است.»

هو افزود که بازار خرده‌فروشی گردشگری های نان دارای پتانسیل عظیم و انعطاف‌پذیری بالایی است و شرکت تیپستری به طرح‌بندی خود در بخش خرده‌فروشی مسافرتی های نان کاملاً اطمینان دارد.»

دیدگاه خوش بینانه شرکت تیپستری از چشم انداز خود در های نان نتیجه تلاش های بی وقفه چین برای پیشبرد گشایش در سطوح بالاتر است.

در سال 2020، چین یک طرح جامع برای تبدیل های نان به یک بندر تجاری آزاد با نفوذ و سطح بالا در سطح جهانی تا اواسط قرن منتشر کرد. از آن زمان، مجموعه ای از سیاست های مطلوب برای حمایت از توسعه بندر تجارت آزاد های نان (FTP)، از جمله تعرفه های صفر و تسهیل دسترسی به بازار و سرمایه گذاری خارجی صادر شده است.

بر اساس گزارش کار دولت استانی، این استان جزیره ای، که قصد دارد تا سال 2025 به یک مرکز گردشگری و مصرف بین المللی و تا سال 2035 به یک مقصد گردشگری و مصرف جهانی موثر تبدیل شود، در تلاش است تا تقاضای مصرف کننده را افزایش دهد و فروش خارج از کشور بدون عوارض گمرکی خود را به بیش از 80 میلیارد یوان (معادل حدود 11.6 میلیارد دلار آمریکا) در سال 2023 برساند.

توسعه شدید، همراه با بهینه سازی مداوم محیط کسب و کار در استان، بسیاری از شرکت های چندملیتی مانند تیپستری را جذب و تشویق کرده است تا گام های بلندی در های نان بردارند.

هو گفت: «ما قصد داریم در سه سال آینده بیش از 10 فروشگاه جدید خرده‌فروشی و معاف از مالیات افتتاح کنیم.»

«کاپال آپی»، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه مواد غذایی و نوشیدنی در اندونزی، امسال اولین حضور خود را در نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین خواهد داشت.

به گفته «ایندرا بودیجونو»، نماینده شرکت کاپال آپی، ساخت بندر تجارت آزاد های نان فرصتی نادر برای این شرکت به منظور گسترش تجارت خود در چین و آسیا اقیانوسیه در آینده فراهم می کند.

بودیجونو گفت که نسبت به همکاری های آتی بین کاپال آپی و مقامات محلی های نان در بسیاری از زمینه ها، از جمله ساخت کارخانه قهوه در این استان بسیار خوش بین است.

بیش از 3300 برند از 65 کشور و منطقه در سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین که قرار است روز دوشنبه افتتاح شود، شرکت خواهند کرد. مساحت نمایشگاه نسبت به دوره قبلی 20 درصد افزایش یافته و به 120 هزار متر مربع و بخش نمایشگاه بین المللی به 80 هزار متر مربع خواهد رسید.

ایتالیا، کشور افتخاری، با 147 برند در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت که مساحت کل نمایشگاهی در حدود 1775 متر مربع را پوشش می دهد.

«آلتاگاما»، یک بنیاد ایتالیایی برندهای لوکس، امسال 75 عضو خود از جمله خودروسازان «مازراتی» و «لامبورگینی» و شرکت معروف قهوه «ایلی کافه» را به نمایشگاه آورده است

استفانی لازارونی، مدیر کل آلتاگاما گفت: «نمایشگاه هاینان واقعاً یک فرصت بزرگ برای برندهای ما است و ما واقعاً می خواهیم از این مناسبت برای نشان دادن زیبایی شگفت انگیز برندهای خود استفاده کنیم.»

بنا به اعلام آلتاگاما، پایگاه مصرف کنندگان لوکس چین در حال رشد است و تا سال 2030 مقیاس آن از اروپا و ایالات متحده فراتر می رود و به بزرگترین بازار مصرف کالای لوکس جهان تبدیل می شود.

داده‌های آلتاگاما نشان می‌دهد که 33 درصد از محصولات لوکس برندهای عضو این مجموعه، توسط شهروندان چینی خریداری شده است که در سال 2019 به خارج از کشور سفر کرده‌اند. در طول همه‌گیری کرونا، در حالی که بازار جهانی کالاهای لوکس افت کرده بود، سهم سرزمین اصلی چین تقریباً دو برابر شد، زیرا مصرف‌کنندگان چینی به طور فزاینده‌ای در داخل کشور خرید می‌کردند.

لازارونی گفت: «رشدی که در چین دیدیم فرصتی منحصر به فرد است که تاکنون در کشورهای دیگر شاهد آن نبوده‌ایم.»

وی افزود: «برای برندهای ما بسیار مهم است که روابط قوی‌تری با چین شروع کنند.»

Previous Post

احیای پرجنب و جوش مناطق روستایی چین پشت عروسی دل انگیز قوم تاجیک

Next Post

اهم اقدامات انجام شده شرکت معدن فراور امداد

مدیر خبر

مدیر خبر

Related Posts

متاسئو ، تسخیر گر بازارهای جهانی
سایر

متاسئو ، تسخیر گر بازارهای جهانی

by hadigorji
21 فروردین 1402
استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد
سایر

استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد

by hadigorji
21 فروردین 1402
ایجاد مرکز نوآوری ایران در عمان به همت هلدینگ گام
سایر

ایجاد مرکز نوآوری ایران در عمان به همت هلدینگ گام

by hadigorji
21 فروردین 1402
دومین دوره اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مدیریت ارزش برگزار شد
سایر

دومین دوره اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مدیریت ارزش برگزار شد

by راوی خبر
21 فروردین 1402
باید برای صادرات روسیه را بشناسیم
سایر اخبار ویژه

باید برای صادرات روسیه را بشناسیم

by راوی خبر
21 فروردین 1402
Next Post
اهم اقدامات انجام شده شرکت معدن فراور امداد

اهم اقدامات انجام شده شرکت معدن فراور امداد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

واکسن آنفلوانزای ایرانی در مرحله مطالعات بالینی است

واکسن آنفلوانزای ایرانی در مرحله مطالعات بالینی است

21 فروردین 1402
سه نیروی محرکه جدید برای تجارت خارجی چین

سه نیروی محرکه جدید برای تجارت خارجی چین

21 فروردین 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
موسیقی

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

21 فروردین 1402
کتاب «یاران مختار» منتشر شد
کتاب

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

21 فروردین 1402
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
اقتصادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

21 فروردین 1402
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
اقتصادی

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

21 فروردین 1402
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی
اقتصادی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

21 فروردین 1402
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
فرهنگی

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

21 فروردین 1402
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • «هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
  • کتاب «یاران مختار» منتشر شد
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

خبرهای محبوب

  • «هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
  • کتاب «یاران مختار» منتشر شد
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?