سه شنبه, مهر 22, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home اقتصادی

پایان خواب خودرو در نمایندگی‌های سایپا

20 شهریور 1402
418 4
0
پایان خواب خودرو در نمایندگی‌های سایپا
585
SHARES
3.2k
VIEWS

با راه اندازی سرویس سفارش‌گذاری قطعات در دوره گارانتی، خواب خودرو در نمایندگی‌های سایپا پایان می گیرد.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، یکی از جدی‌ترین چالش‌های فروش هر کالا یا محصول، اشکالاتی است که پس از تحویل به مشتری رقم می‌خورد. این اشکالات می‌تواند در نتیجه کم توجهی هنگام تولید، خطا‌های سهوی، قطعات معیوب و مواردی از این دست باشد. اما در بسیاری از موارد، خریداران به نوعی رفتار می‌کنند که باعث ناکارآمدی محصول می‌شود. از آنجا که ناکارآمدی محصول در کارنامه شرکت تولید کننده ثبت می‌شود، سعی شده با روش‌های گوناگون از جمله خدمات پس از فروش این چالش مدیریت شود.

ممکن است علاقه مند باشید

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

مراسم ششمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص )

رضایت مشتری در اولویت

هنگامی که مشتری کالایی خریداری می‌کند، انتظار دارد برای مدتی بدون هیچ مشکلی از آن کالا استفاده کند و تولیدکنندگان نیز برای آنکه مشتری بیشتری جلب کنند، نسبت به کیفیت محصول تولید شده اطمینان می‌دهند که در قالب گارانتی تعریف می‌شود و زمان مشخصی دارد. مشتریان انتظار دارند وقتی محصول خریداری شده با مشکل رو به رو شد، به نمایندگی مراجعه و در سریعترین زمان ممکن، مطابق وعده داده شده، محصول رفع عیب شود، اما در بسیاری از موارد این مهم رخ نمی‌دهد و بار‌ها شاهد بوده ایم که محصول برای تعمیر مدت‌ها در نمایندگی‌ها می‌ماند.

دریافت خودرو با رویکرد عیب جویی

خودرو یکی از مهمترین محصولاتی است که جامعه را درگیر کرده است. مردمی که خودرو را تحویل می‌گیرند، در وهله اول بدنبال عیب جویی از آن هستند. به همین دلیل با دقت خودرو جدید را قبل از خروج از نمایندگی وارسی می‌کنند و حتی افراد بسیاری پس از تحویل خودرو، یک سره به تعمیرگاه می‌روند و تمامی بخش‌های خودرو را مورد بازبینی قرار می‌دهند. در حالی که باید اصل را بر سلامت گذاشت، از خودرو استفاده کرد و هر اشکالی که به نظر رسید، یادداشت و سپس به نمایندگی‌ها مراجعه کرد.

ضرورت ارتباط

در بسیاری از موارد اشکالات مطرح شده با برخی توضیحات یا اقدامات جزیی مرتفع می‌شود، اما در مواردی دیگر نیز، اشکالات تولید یا کیفیت قطعه وجود دارد که باید نسبت به جایگزین کردن قطعه و تعمیر بخش معیوب اقدام شود. تا اینجای کار، روالی تعریف شده است که باید بدون هیچ مشکلی انجام شود، اما بار‌ها شاهد بوده ایم ارتباط نمایندگی‌های تعمیرگاه با تامین قطعات به مشکل می‌خورد و ناهماهنگی باعث بروز مشکل می‌شود که در نهایت نیز معلوم نمی‌شود اشکال در کجا بوده است.

سفارشگذاری تحت وب

برای آنکه چنین مشکلات یا سوتفاهم‌هایی ایجاد نشود، سایپا سامانه تحت وب را تعریف کرده که با ایجاد سامانه تحت وب سفارشگذاری قطعات در حوزه خدمات پس از فروش، در دوره گاراتنی خواب خودرو به حداقل ممکن زمان کاهش خواهد یافت. بر اساس اعلام سایپا، با همکاری معاونت کیفیت سازه گستر و سایپا یدک، سامانه جامع سفارش گذاری قطعات در دوره گارانتی تحت بستر وب سرویس راه اندازی شد.

خدمات رسانی بهتر در زمان کمتر

در این رابطه رییس واحد رضایت مشتریان سازه گستر با اشاره به اهمیت راه اندازی این سامانه گفت: گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت سازه گستر زمینه را برای خدمت رسانی بهتر و در زمانی کمتر به مشتریان فراهم خواهد کرد، به گونه‌ای که امروزه رضایت مشتریان به عنوان یک شاخص تعیین کننده در ارتقای برند سازمانی، افزایش کسب و کار را به همراه خواهد داشت. محمد مرادپور افزود: تامین قطعه در حوزه خدمات پس از فروش به ویژه در دوره گارانتی دارای اهمیت به سزایی است لذا به همین منظور جلسات متعددی با همکاران شرکت سایپا یدک (برای رسیدن به یک ساز و کار اثربخش) جهت عملیاتی شدن موضوع برگزارشد تا ضمن ایجاد زبان مشترک در شناخت شماره‌های فنی نسبت به افزایش رضایت مشتریان درخصوص تسریع درتامین به موقع قطعات اقدام شود.

یکسان سازی شماره فنی

با راه اندازی خطوط تولید جدید و خارج شدن خطوط قبلی تولید خودرو، بروز رسانی اهمیت ویژه‌ای دارد به همین دلیل رئیس واحد رضایت مشتریان سازه گستر افزود: در این خصوص ایجاد ساختار سیستمی با رویکرد یکسان سازی شماره‌های فنی در دستور کار قرار گرفت. با این روش تمامی شماره فنی‌های غیرفعال اصلاح و به روز آوری شد و شماره فنی‌هایی که مراحل صحه گزاری را پشت سر گذاشته، در بستر وب سرویس و سفارش گذاری قرار می‌گیرند.

مزایای استفاده از سامانه

مرادپور به تشریح مزایای استفاده از سامانه پرداخت و گفت: کاهش زمان ارائه خدمات، افزایش بهره وری در سرمایه‌های انسانی، به حداقل رسیدن خطا‌های احتمالی، چابک سازی در فرایند‌ها و کاهش زمان انتظار مشتریان در شبکه نمایندگی‌ها و از همه مهمتر رضایت مشتریان از مزایای این اقدام است. او گفت: این پروژه مهم با انجام یک کار تیمی موفق شامل امور سیستم‌ها و تکنولوژی اطلاعات، تامین، فروش و مهندسی محصول سازه گستر، سایپا یدک، مرکز امور مشتریان و مهندسی محصول سایپا پس از ۵۰۰ ساعت جلسه مشترک به مرحله اجرا رسیده است

Tags: خدمات پس از فروشخودروسایپاکیفیتگارانتی
Previous Post

قبولی بانک صادرات با رتبه برتر در اشتغالزایی

Next Post

آشتی با بیمه بدنه برای مدیریت ریسک خودرو

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز
اقتصادی

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

by hadigorji
20 شهریور 1402
MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

by hadigorji
20 شهریور 1402
مراسم ششمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص )
اقتصادی

مراسم ششمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص )

by hadigorji
20 شهریور 1402
نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اقتصادی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

by hadigorji
20 شهریور 1402
دهمین مجمع رسانه‌ای خزر در آستاراخان
اقتصادی

دهمین مجمع رسانه‌ای خزر در آستاراخان

by hadigorji
20 شهریور 1402
Next Post
آشتی با بیمه بدنه برای مدیریت ریسک خودرو

آشتی با بیمه بدنه برای مدیریت ریسک خودرو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

ماه رمضان فرصت مناسبی برای از بین بردن اختلافات و ایجاد وحدت است.

ماه رمضان فرصت مناسبی برای از بین بردن اختلافات و ایجاد وحدت است.

20 شهریور 1402
بیمه کشاورزی گرفتار بی توجهی یا بی خبری

بیمه کشاورزی گرفتار بی توجهی یا بی خبری

20 شهریور 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی
ویژه

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

20 شهریور 1402
برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه
فرهنگی

برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه

20 شهریور 1402
اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر
فرهنگی

اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر

20 شهریور 1402
رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز
اقتصادی

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

20 شهریور 1402
افتتاح درمانگاه دکتر پوراقدم در چهاردانگه
بهداشت و سلامت

افتتاح درمانگاه دکتر پوراقدم در چهاردانگه

20 شهریور 1402
MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

20 شهریور 1402
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی
  • برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه
  • اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر
  • رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

خبرهای محبوب

  • نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی
  • برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه
  • اینستالیشن تعاملی «به رسم ایران پرگهر» به مثابه دیالوگ فلسفی در هنگامه تبدیل به شعر و تصویر
  • رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?