دوشنبه, آذر 10, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اجتماعی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home سایر اخبار ویژه

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

20 اردیبهشت 1402
418 4
0
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر
585
SHARES
3.2k
VIEWS

به گزارش خبری راوی خبر به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

ممکن است علاقه مند باشید

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟

استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

Tags: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی
Previous Post

رکورد تولید واحد بریکت سازی (+فیلم)

Next Post

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها
سایر اخبار ویژه

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

by راوی خبر
19 آبان 1404
چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟
سایر اخبار ویژه

چگونه می‌توان به جذب گردشگر در تنکابن کمک کرد؟

by aryan
18 آبان 1404
استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد
سایر اخبار ویژه

استاد صنوبر به در صلح ایران شهرت دارد

by hadigorji
11 فروردین 1404
هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان
سایر اخبار ویژه

هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان

by hadigorji
23 اسفند 1403
نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین
سایر اخبار ویژه

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

by hadigorji
14 اسفند 1403
Next Post
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

جلسه هم اندیشی بنیاد کارافرینان گام دوم

جلسه هم اندیشی بنیاد کارافرینان گام دوم

10 بهمن 1402
سکان وزارت صمت در دست علی‌آبادی

سکان وزارت صمت در دست علی‌آبادی

24 خرداد 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

اخبار پرطرفدار

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
سیاسی

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

8 آذر 1404
پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
اقتصادی

پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

8 آذر 1404
 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا
اجتماعی

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

8 آذر 1404
بهترین پنل پیامک انبوه ۱۴۰۴ با تعرفه ارزان و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند
اقتصادی

بهترین پنل پیامک انبوه ۱۴۰۴ با تعرفه ارزان و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

5 آذر 1404
شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد
اقتصادی

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

5 آذر 1404
تجدید چاپ کتاب «نیایش» با حمایت مجمع مدیران ماندگار ایران
فرهنگی و هنری

تجدید چاپ کتاب «نیایش» با حمایت مجمع مدیران ماندگار ایران

5 آذر 1404
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی

خبرهای اخیر

  • از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
  • پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
  •  تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا
  • بهترین پنل پیامک انبوه ۱۴۰۴ با تعرفه ارزان و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

خبرهای محبوب

  • از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه
  • پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
  •  تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا
  • بهترین پنل پیامک انبوه ۱۴۰۴ با تعرفه ارزان و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?