دوشنبه, اردیبهشت 29, 1404
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home ویژه

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

21 اردیبهشت 1402
419 4
0
بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور
585
SHARES
3.3k
VIEWS

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش خبری راوی خبر به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

ممکن است علاقه مند باشید

محمدباقرمحمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری استان مازندران

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

Tags: بیمه کوثردفاتر دیجیتالکوثر منمشتریان
Previous Post

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

Next Post

آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

راوی خبر

راوی خبر

Related Posts

محمدباقرمحمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری استان مازندران
ویژه

محمدباقرمحمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری استان مازندران

by hadigorji
21 اردیبهشت 1402
نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی
ویژه

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

by hadigorji
21 اردیبهشت 1402
بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
ویژه

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

by hadigorji
21 اردیبهشت 1402
علیزاده سال نو میلادی را تبریک گفت
ویژه

علیزاده سال نو میلادی را تبریک گفت

by hadigorji
21 اردیبهشت 1402
کودک چهار ساله بازنشسته شد
اجتماعی

کودک چهار ساله بازنشسته شد

by hadigorji
21 اردیبهشت 1402
Next Post
آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

بهره برداری از بزرگترین مرکز ناباروری شرق کشور در مشهد مقدس

بهره برداری از بزرگترین مرکز ناباروری شرق کشور در مشهد مقدس

21 اردیبهشت 1402
آزمایش عملیاتی سامانه هوشمند کاملا بومی توپخانه ارتش در اصفهان

آزمایش عملیاتی سامانه هوشمند کاملا بومی توپخانه ارتش در اصفهان

21 اردیبهشت 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
موسیقی

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

21 اردیبهشت 1402
کتاب «یاران مختار» منتشر شد
کتاب

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

21 اردیبهشت 1402
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
اقتصادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

21 اردیبهشت 1402
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
اقتصادی

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

21 اردیبهشت 1402
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی
اقتصادی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

21 اردیبهشت 1402
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
فرهنگی

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

21 اردیبهشت 1402
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • ریپورتاژ
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کتاب
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • «هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
  • کتاب «یاران مختار» منتشر شد
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

خبرهای محبوب

  • «هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
  • کتاب «یاران مختار» منتشر شد
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?