پنجشنبه, شهریور 30, 1402
راوی خبر
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه
  • سایر
No Result
View All Result
راوی خبر
No Result
View All Result
Home اقتصادی

ریل گذاری بیمه دی برای گرفتن بازار از رقبا

شیدا قهرمانی by شیدا قهرمانی
خرداد 7, 1402
in اقتصادی
419 4
0
ریل گذاری بیمه دی برای گرفتن بازار از رقبا
586
SHARES
3.3k
VIEWS

موهبتی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تاکید کرد و برای گرفتن بازار از رقبا، بکارگیری نیروی انسانی کارآمد، برنامه ریزی، تنوع و کیفیت محصولات، روانشناسی، مشتری مداری، تحول دیجیتال و ارتقای جایگاه شعب را در دستور کار قرار داد.

به گزارش راوی خبر به نقل از پول نیوز، برای آنکه مجموعه‌ای به کارآمدی، توانمندی، سودهی و توسعه برسد، گزینه‌های متعددی باید شکل بگیرد و در یک حرکت از پیش تعریف شده، به اهداف لازم دست یابند. برای این مهم گزینه‌هایی همچون داشتن برنامه، نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه، پشتوانه مالی مناسب و حرکت در مسیر تعیین شده لازم است. برای تحقق این مهم، به مدیریتی با تجربه که قدرت درک شرایط را داشته باشد، نیازمندیم، زیرا مدیریت همچون نخ یک تسبیح، دانه‌ها را در کنار هم به صورت منظم قرار می‌دهد تا هر کدام بدانند چه زمانی به کدام سو با چه شتابی حرکت کنند.

ممکن است علاقه مند باشید

صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه

بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون

راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه

رقابت در کورس رقبای توانمند

این مهم در شرایط مختلف، تفاوت دارد. بدین معنا که اگر حرکت اقتصادی همچون خودروسازی در انحصار محض باشد و از حمایت‌های سوال برانگیز به نفع تولیدکننده و به زیان مصرف کننده برخوردار شود و بازار مصرف کشور منحصر به تولیدات داخلی شود بدون آنکه اجازه ورود حتی یک خودرو داده شود، آنگاه ژست پیروزمندانه گرفتن کار سختی نیست و به تلاش زیادی هم نیاز ندارد، اما هنگامی که فعالیت در عرصه بیمه با رقبای جدی و توانمند باشد، آنگاه همه چیز تفاوت می‌کند، زیرا با کوچکترین تاخیر، بازار و آینده صنعت بیمه به رقبا سپرده می‌شود. بیمه دی با نگاهی متفاوت و با جدیت وصف ناپذیر، تمام تلاش برای گرفتن سهم خود از بازار را بکار گرفته که ریشه در درک درست از شرایط اقتصادی کشور دارد.

همچنان بدنبال نیروی انسانی کارآمد

درک نقش نیروی انسانی در توسعه باعث تکریم و بهادادن به توانمندی‌های کارکنان می‌شود، در این رابطه مدیرعامل بیمه دی با اشاره به نقش سرمایه‌ی انسانی در تولید ثروت و سهم بیمه دی از بازار صنعت بیمه گفت: با وجود سرمایه‌ی انسانی ماهر، متعهد و متخصصی که در شرکت بیمه دی گرد هم آمده‌اند، می‌بایست این سهم بهبود و افزایش یابد. طاهر موهبتی انگیزه و داشتن برنامه را از جمله اهم اقدامات برای رسیدن به اهداف و تحقق آن‌ها برشمرد.

تنوع و تقویت کیفیت مطابق نظر مشتری

یکی از نکات بسیار مهم در هر حرفه ای، درک و شناخت مناسب از نیاز‌های مشتری است. مدیرعامل بیمه دی نیز با درک درست از مشتری مداری، با بیان اینکه ذائقه‌ی مشتریان صنعت بیمه در حال تغییر است، بر تنوع و تقویت کیفیت محصولات بیمه دی تاکید کرد. وی گفت: در راستای مشتری‌مداری می‌بایست در پی ارتقای خدمات خود باشیم.

ضرورت شناخت روانی

واقعیت این است که روانشناسی ارزش ویژه‌ای در تجارت پیدا کرده و لازم است قبل از هر تصمیمی، آمادگی جامعه مخاطب مورد کنکاش جدی قرار گیرد. در این رابطه موهبتی با اشاره به ویژگی‌های روانی خرید بیمه‌نامه از سوی جامعه گفت: محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌های بیمه‌ای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب کردن دیگران برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه‌ای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه در بیمه دی شاهد تلاش و فعالیت سرمایه‌ی انسانی جوان و با انگیزه‌ای برای از پیش رو برداشتن موانع هستیم.

تفکر همسو با مشتری

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به تجربه‌ی خوشایند مشتری، بر لزوم تغییر نگاه در مشتری‌مداری تصریح کرد و گفت: در استراتژی‌های نوین، می‌بایست با مشتری فکر کرد و نَه برای مشتری. موهبتی، پرتفوی باکیفیت را اولویت سال جاری بیمه دی عنوان کرد و افزود: باید خود را در معرض پایش و ارزیابی مستمر قرار دهیم تا ضمن رفع اشکالات و بهبود فرآیندها، ریسک را کاهش و خدمت‌رسانی به مشتریان را ارتقاء دهیم.

توجه به دیجیتال

موهبتی با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه گفت: اگر خدمات خوبی ارائه ندهیم، رقبای جدی وارد میدان می‌شوند. وی با اشاره به حرکت جهانی به سوی دیجیتالی شدن پدیده‌ها گفت: می‌بایست به سوی فن‌آوری‌های نوین در ارائه‌ی خدمات حرکت کنیم. مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه می‌بایست در سال جدید، صدور بیمه نامه آنلاین در همه رشته‌ها از طریق اپلیکیشن محقق شود و در بخش رسیدگی، ارزیابی آفلاین در دسترس باشد گفت: ما هیچ راهی برای ورود بازیگر‌های جدید به پرتفوی بیمه دی نداریم جز با افزایش خرده فروشی، بنابراین ارتقای جایگاه شعب و افزایش اختیارات شعب از ابلاغ‌های جدید خواهد بود تا پاسخگویی شعب بیشتر شود.

جدیت در کنار برنامه

مدیرعامل بیمه دی با داشتن درک درست از تلفیق برنامه و پشتکار گفت: با داشتن برنامه و نقشه‌ی راه، برای تحقق برنامه‌ها می‌بایست به اندازه‌ی کافی جدیت داشت. وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با وجود سرمایه‌ی انسانی کارآمد و با انگیزه، شاهد روزی باشیم که بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور و سرمایه انسانی مجرب و پیشرو باشد.

Tags: بیمه دیتحول دیجیتالصنعت بیمهطاهر موهبتیمشتری مداری
Previous Post

چشم امید خریداران خانه به تسهیلات بانک مسکن

Next Post

آیت‌الله‌العظمی مدرسی نسبت به تلاش در جهت تخریب خانواده و جامعه هشدار دادند.

شیدا قهرمانی

شیدا قهرمانی

Related Posts

صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه
اقتصادی

صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه

by شیدا قهرمانی
شهریور 29, 1402
بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون
اقتصادی

بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون

by شیدا قهرمانی
شهریور 29, 1402
راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه
اقتصادی

راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه

by شیدا قهرمانی
شهریور 29, 1402
اعتراف وزیر کشور به ظرفیت بالای مس در اقتصاد
اقتصادی

اعتراف وزیر کشور به ظرفیت بالای مس در اقتصاد

by شیدا قهرمانی
شهریور 28, 1402
نگاه محبت آمیز بانک سپه به افراد بی خانه
اقتصادی

نگاه محبت آمیز بانک سپه به افراد بی خانه

by شیدا قهرمانی
شهریور 28, 1402
Next Post
آیت‌الله‌العظمی مدرسی نسبت به تلاش در جهت تخریب خانواده و جامعه هشدار دادند.

آیت‌الله‌العظمی مدرسی نسبت به تلاش در جهت تخریب خانواده و جامعه هشدار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

واکاوی اقتصاد ایران در ۸سال اخیر

واکاوی اقتصاد ایران در ۸سال اخیر

خرداد 7, 1402
چینگ گانگ: اتهام استفاده از «دام بدهی» به هیچ وجه شایسته چین نیست

چینگ گانگ: اتهام استفاده از «دام بدهی» به هیچ وجه شایسته چین نیست

خرداد 7, 1402

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سایر
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه

اخبار پرطرفدار

صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه
اقتصادی

صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه

شهریور 29, 1402
بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون
اقتصادی

بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون

شهریور 29, 1402
راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه
اقتصادی

راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه

شهریور 29, 1402
اعتراف وزیر کشور به ظرفیت بالای مس در اقتصاد
اقتصادی

اعتراف وزیر کشور به ظرفیت بالای مس در اقتصاد

شهریور 28, 1402
نگاه محبت آمیز بانک سپه به افراد بی خانه
اقتصادی

نگاه محبت آمیز بانک سپه به افراد بی خانه

شهریور 28, 1402
منافع ملی در اولویت جهان فولاد سیرجان
اقتصادی

منافع ملی در اولویت جهان فولاد سیرجان

شهریور 28, 1402
راوی خبر

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سایر
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • ویدیو
  • ویژه

خبرهای اخیر

  • صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه
  • بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون
  • راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه
  • اعتراف وزیر کشور به ظرفیت بالای مس در اقتصاد

خبرهای محبوب

  • صعود بیمه تعاون به جایگاه برتر بیمه
  • بهره وری در صدر برنامه‌های بانک توسعه تعاون
  • راه‌اندازی ستاپ” بانک پارسیان و ایجاد تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه
  • اعتراف وزیر کشور به ظرفیت بالای مس در اقتصاد

No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?